Erasmus+ mobilnost v Valenciji je učiteljem, ki smo se udeležili tega programa, omogočila neprecenljivo izkušnjo, saj smo imeli priložnost izboljšati svoje pedagoške pristope z osredotočanjem na ključne mehke veščine. Medtem ko so tehnične in akademske veščine še vedno pomembne v naši profesiji, so mehke veščine, kot so komunikacija, čustvena inteligenca in vodstvene sposobnosti, postale temelj našega dela – tako v profesionalnem kot osebnem življenju.

Program v Valenciji je s svojimi praktičnimi vajami, resničnimi primeri in kulturno izmenjavo omogočil poglobljeno razumevanje mehkih veščin. Kot udeleženci smo se naučili, kako te pomembne veščine vključiti v naše učne prakse in ustvariti spodbudno učno okolje, ki ne prispeva le k boljšim učnim dosežkom, temveč tudi osebnostni rasti učencev.

Trde veščine so bile v izobraževalnem procesu pogosto v ospredju, vendar smo skozi ta program spoznali, kako pomembne so mehke veščine za učinkovito poučevanje, gradnjo pozitivnega učnega okolja in večjo angažiranost učencev. Med programom smo se poglobili v razvoj osnovnih mehkih veščin, kot so vodstvene sposobnosti, odnosne veščine, samozavedanje, ustvarjalnost in reševanje problemov ter komunikacija.

Udeležili smo se interaktivnih in praktičnih delavnic, kjer smo teorije o čustveni inteligenci in komunikaciji prenesli v konkretne strategije, ki jih zdaj vsakodnevno uporabljamo v učilnicah.

Na prvem dnevu programa smo spoznali pomen mehkih veščin za naše delo v razredu, hkrati pa smo se povezali z drugimi udeleženci, kar je ustvarilo spodbudno in povezano okolje. Sledili so dnevi, kjer smo razvijali komunikacijske in predstavitvene veščine, pri čemer smo imeli priložnost predstaviti svoje šole in metode poučevanja ter izmenjati izkušnje. S pomočjo teh dejavnosti smo izboljšali svoje sposobnosti za jasno in učinkovito izražanje.

Tretji dan je bil posvečen samozavesti in vodenju, kjer smo se naučili, kako lahko svojo samozavest prenesemo na učence ter jih navdihnemo, da tudi sami prevzamejo odgovornost za svoje učenje. Četrti dan je bil namenjen timskemu delu in reševanju problemov – sodelovali smo v skupinskih dejavnostih in tako pridobili nove ideje, kako lahko učencem pomagamo razvijati sodelovalno in rešitveno naravnano miselnost. Peti dan, osredotočen na obvladovanje stresa, nam je pomagal osvojiti tehnike za boljše upravljanje časa in ustvarjanje ravnovesja med delom in prostim časom, kar je v našem poklicu neprecenljivo.

Program smo zaključili s pregledom pridobljenih veščin, povratnimi informacijami in podelitvijo potrdil o udeležbi. Nazadnje smo se udeležili tudi kulturnega izleta po Valenciji, kar je poglobilo naše razumevanje lokalne kulture in nam omogočilo, da smo se še bolj povezali s sošolci in organizatorji.

Izkušnja Erasmus+ mobilnosti v Valenciji je bila več kot zgolj strokovno usposabljanje; bila je priložnost za osebnostno in strokovno rast.

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost