Vstopili smo v pomladni čas. V okviru prednostne naloge socialnega povezovanja sta se aktivno družila in sodelovala 5. a in 8. c.

Učenci so skupaj izdelovali pomladno dekoracijo za okrasitev pritličja šole.
Na spodnji povezi si lahko preberete, kaj so o druženju z osmošolci napisali nekateri petošolci.

Urša Jerman in Mateja Pučnik Belavič

 

Zvonilo je. Začel se je odmor. Z Lili sva v velikem pričakovanju čakali na osmošolce. Zaslišal se je drugi zvon. Osmošolcev pa nikjer …

Prišla sem v učilnico in se usedla za mizo. Bila sem pripravljena. Zaslišala sem trkanje. Bili so sošolci, ki so trkali pod mizo. Zdaj se je zaslišalo trkanje na vratih. Najprej je vstopila učiteljica, potem pa učenci. Kar usuli so se! Ker je bilo med vsakim od nas nekaj prostora, so se posedli med nas. Zraven mene so se usedli sami fantje. Tega sem navajena, saj sem se večino časa družila s fanti. Ne da se hvalim, ampak moje rože sploh niso bile slabe. Fantje zraven mene so ves čas tarnali, da so naši služabniki. Zvonilo je. Čas mi je zelo hitro minil!

Ura je bila prijetna, čeprav so fantje ves čas jamrali. Sodelovala sem in to mi je bilo najpomembnejše.

Tara Mlinar, 5. a

V četrtek so k nam na obisk prišli osmošolci, da bi skupaj delali dekoracijo. Učiteljici sta se dogovorili, da osmošolci pridejo peto uro.

V razred so vstopili takoj po odmoru. Mi smo bili že vnaprej pripravljeni z materialom. Med vsakim sošolcem je bil prostor še za osmošolce. To je bilo skupinsko delo. Osmošolci so bili sproščeni. Takoj so se začeli pogovarjati z nami. Nekatere sem poznal, nekatere pa ne. Punca, ki je sedela zraven mene, je bila moja soseda. Opazil sem, da so se vsi osmošolci lepo vedli do nas. Vsi smo se pogovarjali in se zabavali. Všeč mi je bilo. Osmošolci so bili res družabni. Razlika med nami in njimi je bila v oblačenju. Čudno se mi je zdelo, da so imeli v žepih mobilne telefone.

Zvonilo je. Na hitro smo počistili učilnico in se pozdravili. Pomembno je, da se med seboj spoštujemo in pogovarjamo.

Amar Halilović, 5. a

Peto šolsko uro so k nam prišli osmošolci, da bi nam pomagali izdelovati rožice.

Ko so vstopili, sem zagledal svojega prijatelja. Usedel se je zraven mene in me vprašal, kako sem. Povedal sem mu, da sem dobro. In vrgla sva se na delo. Jaz sem začel delati prvo rožico. Prijatelj me je vprašal, kje sem se naučil delati tako lepe rože. Naredil sem jih še več. Napočil je čas, da odidejo.

To je bil moj dober dan. Zelo mi je bilo všeč, ker sva se pogovarjala in skupaj delala rože.

Tarik Muratović, 5. a

V četrtek, 30. 1. 2025, smo peto šolsko uro preživeli skupaj z osmošolci.

K nam so prišli z namenom, da bi sodelovali in izdelali rože iz papirja, ki jih bomo obesili v pritličju šole, pred učilnicami prvega razreda. Ko so prišli osmošolci, sem se zbal, da bo to prevelik kaos. Ko pa smo začeli, je bilo super. Učiteljice so nam priskrbele material in pripomočke. Z osmošolci smo se dobro razumeli. Veliko so nam pomagali pri ustvarjanju.

Ustvarjanje z učenci osmega razreda je bilo zabavno, zanimivo in prijateljsko.

Tristan Trobevšek, 5. a

Odprla so se vrata in že mi je bilo jasno, kaj se dogaja. K nam so prišli osmošolci.

Pomagali so nam izdelovati dekoracijo za okrasitev hodnika. Dve dekleti sta pristopili do mene. Skupaj smo izdelovale prečudovite barvne rože. Predstavila sem jim vse sošolce in sošolke. Tudi onidve sta mi predstavili svoje. Hitro je minil čas in morali smo končati z delom. Skupaj smo pospravili učilnico. Izdelki so bili res lepi in bile smo zadovoljne. Počasi so morali osmošolci oditi.

Všeč mi je, da smo se lepo povezali in upam, da se še kdaj to ponovi.

Katarina Milev Pavlovič, 5. a

Skupaj z osmošolci smo izdelovali rože. Morala sem biti v paru z nekom iz osmega razreda.

Čudno je bilo to, ker so oni res starejši in se med seboj skoraj ne poznamo. Bila sem v paru s Kajo. Bilo mi je zabavno in tudi pogovarjala sem se s Kajo. Zanimivo mi je bilo, ker se oni pogovarjajo čisto nekaj drugega kot mi.

Vedela sem, da bo tako, ker so višji razred.

Džejlana Salkić, 5. a

 

V naš razred so prišli osmošolci in nam pomagali izdelovati rože za okrasitev pritličja pred učilnicami prvošolcev.

Usedli so se zraven nas. Začeli smo ustvarjati. Osmošolci najprej niso bili najbolj pridni in v razredu je bilo zelo glasno. Čez čas smo se nekako spoprijateljili in skupaj hitreje delali rožice. Precej smo se tudi hecali. Naredili smo zelo veliko rožic. Vsak je nekaj delal. Jaz in Lan sva strigla rožice, osmošolci pa so jih risali. Meni so bile zelo všeč.

Osmošolci mi niso šli prav nič na živce, pravzaprav so bili zelo prijazni in zato mi je bil ta dan najboljši.

Nik Pačnik, 5. a

Druženje z osmošolci mi je bilo všeč. Želim si, da se še kdaj ponovi.

Trina Breznik, 5. a

Veliko smo se pogovarjali in se hecali. Bilo je zabavno.

Nace Pirc Kladnik, 5. a

Želim si, da bi osmošolci lahko še kdaj prišli.

Nadej Rahotina, 5. a

(Skupno 113 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost